14:06 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازارهای آسیایی

سقوط سهام اپل پس از رونمایی از محصولات جدید
نماد برتر- بازار آمریکا در معاملات روز جمعه در روند نوسانی فعالیت هفتگی خود را به اتمام رساند در حالی که صنایع بهداشتی و خدمات درمانی، صنایع مادر و صنایع خدماتی، بیشترین تقاضا را در این بازار داشتند.
کاهش شاخص های جهانی در پی شکست واکسن کرونا در آمریکا
نماد برتر- بازارهای آسیایی در معاملات روز چهارشنبه با روند کاهشی همراه شدند در حالی که آزمایش واکسن کرونا در آمریکا با شکست مواجه شد.
طوفان بورس هنگ کنگ را تعطیل کرد/شاخص ها در مدار صعودی
نماد برتر- بازارهای آسیایی در معاملات امروز با روند ثبات همراه بودند در حالی که آمار اقتصادی منتشر شده در چین نشان از بازگشت این کشور به چرخه رونق اقتصادی دارد.
گاز طناب نجات تولیدکنندگان نفت خلیج فارس می‌شود
نماد برتر-کشورهای عربی نفت خیز این روزها در بحران اقتصادی عمیقی غوطه ور شده و با کسریهای مالی عظیمی مواجه هستند.
رشد شاخص های جهانی
نماد برتر- بازارهای آسیایی در معاملات دومین روز کاری هفته با روند افزایشی همراه شدند در حالی که دونالد ترامپ از بیمارستان مرخص شد و چشم انداز بسته محرک مالی در آمریکا نیز مثبت ارزیابی شده است.
افزایش شاخص ها در دوران انتخابات آمریکا
نماد برتر- بازارهای آسیایی در معاملات روز سه شنبه با روند افزایشی همراه شدند در حالی که جنب و جوش های انتخاباتی در آمریکا آغاز شده است و بازارها نسبت به آینده اقتصادی چین، امیدوارتر شده اند.
رشد آسیایی ها و نگرانی از روند آتی
نماد برتر- بازارهای آسیایی در شروع معاملات نخستین روز کاری هفته با روند افزایشی همراه شدند در حالی که نشانه هایی از بهبود اوضاع اقتصادی در چین نمایان شده است و به نظر می رسد طرف تقاضا در این کشور در حال قدرت گرفتن است.
ادامه صعود دلار در معاملات جهانی
نماد برتر- برای دومین روز متوالی ارزش دلار در بازارهای جهانی افزایش یافت.
بازارهای آسیایی در مدار مثبت/واکسن همگانی،بازار استرالیا را سبزپوش کرد
نماد برتر- بازارهای آسیایی در معاملات امروز با افزایش قیمت سهام برخی از صنایع همراه شدند در حالی که شاخص های آتی نیز در مدار مثبت حرکت کردند.
صعود جهانی دلار
نماد برتر- ارزش دلار در برابر همتایان مهمش افزایش یافت.
افت دسته جمعی متغیرهای آسیایی در نخستین روز کاری هفته
نماد برتر- بازارهای آسیایی در شروع معاملات نخستین روز کاری هفته با روند کاهشی همراه شدند در حالی که پیش بینی می شود پس از اتمام تعطیلات روز کارگر، میزان شیوع مجدد ویروس کرونا افزایش یابد.
افت شدید متغیرهای وال استریت؛ آسیایی ها سقوط کردند
نماد برتر- بازارهای آسیایی بدترین روز معاملاتی را نسبت به دو هفته گذشته تجربه کردند در حالی که قیمت سهام شرکت های تکنولوژی با افت بسیار شدیدی همراه شدند.
بورس‌های آسیایی در قله ۲۹ ماه گذشته
نماد برتر- در معاملات امروز بورس‌های آسیایی امیدواری سهامداران نسبت به اجرای سیاست‌های محرک اقتصادی بیشتر از سوی بانک‌های مرکزی کشورها باعث شد تا بورس‌های آسیایی به بالاترین سطح در ۲۹ ماه گذشته برسند.
صعود آسیایی ها در پی مجوز استفاده از اپلیکیشن وی چت در آمریکا
نماد برتر- شاخص فوتسی لندن در معاملات امروز با رشد بی نظیری همراه شد در حالی که بازارهای آسیایی نیز تحت تأثیر اعلامیه وزارت بهداشت آمریکا و روزنه های برقراری ارتباط میان این کشور و چین، در مسیر صعودی قرار گرفتند.
بازارهای جهانی مردد بین صعود و نزول
نماد برتر- بازارهای آسیایی در ساعات ابتدایی معاملات امروز روند صعودی را از سر گرفتند و خوش بینی نسبت به انتشار واکسن ویروس کرونا و بازگشت به زندگی عادی موجب اقبال بیشتر به بازارهای سهام در اولین ساعات های معاملاتی شد.